Saturday 21 May 2011

Listening to our seniors...






It's not because we never listened to our seniors (because we occasionally did ;)), but because we Angels thought monochromatic life was really really dull. Residency was stressful enough as it is, we had to find something to make it a bit fun! And who knew there were actually fashion trends in scrubs??? :p

So I thought I would celebrate the 10th strip of Life starts After by publishing a colored one for a change :) Thanks for your continuous following guys and I'll do my best to release them regularly :)

PS: if the image appears blurry, you can click on it and it will forward you to the original crisp jpeg. Enjoy!

- Posted using BlogPress from my iPad

2 comments:

  1. C'est cool d'avoir de la couleur, mais on dirait que les traits sont moins nets qu'avant... est-ce que c'est à cause du ipad? Je dois être plate! Maintenant que j'ai le choix des couleurs, I still stick to blue and white, as we did at school... vieilles habitudes... :P

    ReplyDelete
  2. Non, c'est ma faute... J'essaie différent size de canvas pour voir lequel est plus facile à utiliser... Et celui-ci perd des détails. On apprends un peu plus avec chaque utilisation :)
    Mouais pour la couleur, faut que tu comprennes qu'on était en scrub 15+ heures par jour, 5 jours sur 7... Faut bien se remonter le moral où on peut alors mon tiroir à scrubs est pas mal coloré avec des modèles pour les différentes saisons aussi, lol.

    ReplyDelete